Sunt!

“Dacă a fost să fiu un om”…sunt un om!

Cu bune si rele, cu realitatea văzută de mine, sinceră până la durere, fără teamă şi fără regrete, mă ridic şi merg pe drumul pe care mi l-am ales atunci când am avut puterea să schimb ce am avut de schimbat, până acum, în viaţa mea.

Ştiu că un cuvânt este o lume, iar lumea mea este cuprinsă într-un cuvânt : eu!

Răspund pentru fiecare literă, pentru fiecare punct şi virgulă, răspund pentru că am curajul să fiu!

Entrada siguiente
Deja un comentario

Responder

